CE NU VREA FRIZERUL TĂU SĂ ȘTII DESPRE ARTA TUNSULUI

CE NU VREA FRIZERUL TĂU SĂ ȘTII DESPRE ARTA TUNSULUI

Frizerii își împărtășesc secretele pentru a economisi bani, pentru a obține o tunsoare

grozavă și multe altele.

1. Dacă o regulă după care chiar să te ghidezi, aceasta este: Nu-ți face prima întâlnire
cu mine într-o sâmbătă.
Aceasta este ziua cea mai aglomerată pentru un hair-stylist bun și cei mai mulți
dintre ei spun asta pentru că, de cele mai multe ori, nu îți pot acorda tot timpul și
atenția pe care ar dori să ți le acorde și pe care le meriți într-o primă întâlnire, din
cauza agendei extrem de aglomerate. În mod evident, te vei bucura de toate atenția
și dedicarea, dar într-un timp limitat, cel alocat programării tale.
2. Sunt frizer, nu sunt magician. Îți pot face tunsoarea lui Brad Pitt, dar nu pot să te
fac să arăți ca el.
Un frizer nu se poate numi frizer adevărat dacă n-a avut măcar un client nemulțumit
de felul în care i se așeza frizura pe care a insistat să i-o facă, în baza unei fotografii
de pe net a unei vedete. Adevărul e că frizerii pot face minuni, dar să nu exagerăm.
3. Vino cu cel puțin cinci minute mai devreme
Dacă întârzii, orice frizer va aprecia un telefon înainte. Anunțându-ți întârzierea, îți
arăți și respectul față de omul care te tunde. Unde mai pui că îți ia fix 30 de secunde.
4. După ce ai întârziat de câteva ori, îl rog pe recepționerul nostru să spună că
programarea ta este la 2.
Chiar dacă, în realitate, este la într-adevăr este 2:30.
5. Nu îmi cere să „te fac printre programări”
Munca oricărui frizer are nevoie de timp. Dacă un client insistă să fie tuns printre
picături, sau între programări, pe grabă, pentru frizer asta înseamnă să ia din timpul
celorlalți clienți. Altfel spus, să îi păcălească. Ție ți-ar plăcea să fii tratat așa? De
aceea programarea din timp și la timp este unul dintre principiile pe care le
recomandăm tuturor clienților noștri.
6. Un tuns nu este „doar un tuns”
Ca să obții un rezultat bun, ai nevoie de expertiza, abilitățile, cunoștințele și timpul
frizerului. Altfel, un simplu tuns ți-l poate face și soția ta, acasă. Corect? Așadar, nu
minimiza importanța și expertiza totală a frizerului tău înainte să îi spui că te cam
grăbești.
7. Părul tău arată nivelul meu de expertiză. Așadar, mă voi strădui să îți placă cum te
tund

Așadar, după ce vei pleca de la salon, mai ales după schimbările radicale de look,
este posibil ca frizerul tău să se întrebe „oare chiar îi place?”. Așadar, dacă ai chef să
îi dai un telefon și să îi mai spui încă o dată cât de mult îți place noua ta tunsoare, fă-
o! Vei face pe cineva să zâmbească.
8. Ajută-mă să te ajut. Cumpără-ți produsele potrivite firului tău de păr
Frizerul tău îți poate asigura o tunsoare de nota 10. Dar mare responsabilitate este
tot la tine. Dacă nu vei asculta sfaturile lui în ceea ce privește rutina de îngrijire
potrivită pentru tine, e posibil ca părul tău să nu arate bine imediat după spălare.
9. Când anulezi programarea în ultimul moment, e ca și cum îmi iei bani din buzunar
Încearcă să-ți gestionezi timpul mai bine și să respecți angajamentul pe care ți l-ai
luat. Dacă vei anula programarea în ultimul moment, sunt slabe șanse ca acel
interval să poată fi ocupat de altcineva. Așadar, e ca și cum i-au lua banii din buzunar
frizerului tău.
10. Nu vorbi despre alți frizeri
E ca și cum nu ai respect față de breaslă. Ce-a fost a fost! Când începi de la zero cu
un alt frizer, explică-i ce nu îți place la actuala ta frizură și de acolo, totul se
reconstruiește.